Projekat “Digital Womunication” ima za cilj povećanje zapošljivosti žena starosti od 18 do 30 godina iz ruralnih sredina putem sticanja digitalnih komunikacionih vještina za rad u nevladinim organizacijama.
Zahvaljujući radionici u kojoj će nove profesionalke biti u centru pažnje pri realizaciji video kursa na temu „strategije komunikacije neprofitnih organizacija“, koji će biti potpuno integrisan u ponudu obuke organizacija konzorcijuma na online platformama za obuku, organizacije će moći povećati kvalitet i dostupnost svoje ponude obuke.
Konzorcijum je, nakon pažljive analize potreba sprovedene uz učešće relevantnih aktera, identifikovao specifične ciljeve koji su funkcionalni za ostvarivanje opšteg cilja:
Specifični cilj 1: Prenošenje polaznicama digitalnih vještina vezanih za osnovne komunikacione strategije. Na kraju kursa obuke fokusiranog na „strategije digitalne komunikacije“, polaznice će unaprijediti svoje komunikacione vještine za +60%.
Specifični cilj 2: Omogućiti polaznicama da prilagode stečene vještine specifičnostima neprofitnih organizacija. Kroz šestomjesečnu praksu u neprofitnim organizacijama, polaznice će steći specifične vještine u oblasti digitalne komunikacije za neprofitne organizacije.
Specifični cilj 3: Razviti kapacitete tijela konzorcijuma i organizacija koje pripadaju neprofitnom sektoru aktivnih u oblasti stručnog obrazovanja i obuke (VET), kroz pružanje kurseva obuke fokusiranih na neformalne metodologije, inovativne i bazirane na dvostrukom pristupu, približavajući VET polaznike svijetu rada.
Partneri:
- ASSOCIAZIONE SOS EUROPA – Italija
- MLADIINFO MONTENEGRO – Crna Gora
- KOSOVA YOUNG LAWYERS – Kosovo
- BRAVO – BiH
- EDUCATION AND LOBBYING NEL SKOPJE – Sjeverna Makedonija
- DIDEAS SL – Španija
- BEYOND BARRIERS – Albanija
Trajanje projekta: 1.1.2023 – 31.12.2024.