Da li ste trener, učitelj, edukator ili inovator? Pridružite nam se u Ujedinjenom Kraljevstvu od 18. do 21. maja na sesiji ekspertske grupe na temu „Koju ulogu bi generativni alati vještačke inteligencije trebali da igraju u obrazovanju?“
OBLAST:
vještačka inteligencija, programiranje
OPIS
Neki nastavnici se plaše da će učenici koristiti chatGPT kao pomoć da rade svoj domaći zadatak, što će dovesti do nedostatka učenja i kritičkog razmišljanja. Ovi nastavnici su zabrinuti da će se učenici oslanjati na alat za odgovore, a ne da razvijaju sopstveno razumijevanje i vještine rješavanja problema. Pored toga, nastavnici brinu o tačnosti informacija koje proizvodi chatGPT, jer piše sa punim povjerenjem, ali je sklon greškama i ne pokazuje svoje izvore. Ovaj strah od netačnih informacija i potencijalnog smanjenja ishoda učenja tjeraju neke škole da se odupru korišćenju AI alata kao što je chatGPT, umjesto da ih ugrade kao dio obrazovnog procesa. Ipak, uprkos ovim strahovima, mnogi edukatori i stručnjaci vjeruju da postoje potencijalne koristi od korišćenja chatGPT-a u obrazovanju, kao što su:
- Brzina i efikasnost: ChatGPT može da odgovori na pitanja učenika i brzo pruži informacije, oslobađajući vrijeme nastavnicima da se fokusiraju na važnije zadatke;
- Personalizovano učenje: ChatGPT može da pruži individualizovane odgovore i preporuke učenicima na osnovu njihovih potreba i stilova učenja;
- Pristupačnost: ChatGPT mogu da koriste učenici sa posebnim potrebama ili invaliditetom za lakši pristup informacijama i resursima;
- Povećano angažovanje: ChatGPT može da pomogne da se učenici angažuju u učenju pružanjem interaktivnog i dinamičnog sadržaja;
- Šira pokrivenost: ChatGPT može da pruži informacije o širokom spektru predmeta, što ga čini vrijednim resursom za škole sa ograničenim resursima.
USLOVI
Ova obuka je otvorena za 25 učesnika i namijenjena je omladinskim radnicima, trenerima, omladinskim liderima, menadžerima omladinskih projekata, kreatorima omladinske politike, mentorima volontiranja, omladinskim trenerima, omladinskim istraživačima.
NAČIN PRIJAVE
Zainteresovani kandidati mogu se prijaviti putem online aplikacione forme
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdi3czBhCu7iaY3hEanjetkeJifbLMsLZw4VbCG7H0C59yBjQ/viewform
ROK ZA PRIJAVU:
19.02.2023.
Detaljnije na: