mladiinfomne

Otvoren poziv za stipendije ICGEB organizacije

Pozivaju se zainteresovani aplikanti da se prijave za program stipendiranja koji im omogućava da pohađaju studije na nekom od univerziteta u Trstu, Italija, Njudelhi, Indija i Kejptaunu, Južna Afrika.

OBLAST:

sve oblasti koje su dostupne u univerzitetima i istraživačkim centrima u navedenim gradovima.

OPIS

Pozivaju se zainteresovani aplikanti da se prijave za program stipendiranja koji im omogućava da pohađaju studije na nekom od univerziteta u Trstu, Italija, Njudelhi, Indija i Kejptaunu, Južna Afrika. Stipendije se dodjeljuju za akademsku 2019./20. godinu. U okviru programa aplikanti imaju priliku da steknu znanja i vještine koje će unaprijediti njihov lični i profesionalni razvoj. Cilj programa je olakšavanje pristupa novim istraživačkim tehnikama i jačanje istraživačkog kapaciteta. U okviru programa aplikantima se dodjeljuju mjesečne stipendije koje zavise od grada za koji se odluče i kreću se u sljedećim iznosima: Trst: 1300 eura, Njudelhi: 1020 dolara i Kejptaun 12,500 zara. Pored navedenog bez obzira za koju se državu odluče aplikantima su pokriveni troškovi puta, kao i svi drugi troškovi.

USLOVI

Pravo da se prijave imaju aplikanti koji se upisuju na master studije u bilo kojoj istraživačkoj oblasti. Da bi bili dio programa aplikanti moraju ispuniti sljedeće uslove:
• da dolaze iz države koja je članica ICGEB organizacije;
• da su spremni da svoje studije sprovedu u inostranstvu;
• ne smiju se prijaviti da studiraju u zemlji iz koje dolaze osim ako već nisu u inostranstvu;
• moraju posjedovati bečelor diplomu ukoliko se odluče da pohađaju studije u Trstu i Kejptaunu i master diplomu ukoliko žele da studiraju u Njudelhiju;
• moraju posjedovati dobar akademski potencijal;
• moraju posjedovati dobro znanje engleskog jezika.

NAČIN PRIJAVE

Da bi bili dio programa aplikanti moraju popuniti onlajn aplikacionu formu koja se nalazi na zvaničnom sajtu programa.

ROK ZA PRIJAVU:

31. decembar 2018. godine.

Detaljnije:
Otvoren poziv za stipendije ICGEB organizacije.