Održana konferencija “Preduzetništvo novog doba”

Konferencija na temu influenseri i marketing pod nazivom “Preduzetništvo novog doba” održana je u Privrednoj komori gdje je bilo riječi o samom preduzetništvu, influenser marketingu i njihovom uticaju.

Mladen Perazić, direktor privredne komore izjavio je da se konferencija održala u saradnji sa Unijom mladih preduzetnika i rekao da danas postoje zanimanja koja nekad nisu postojala kao što su influenser, bloger, vloger i slično, a u budućnosti će se samo povećati tražnja za novim zanimanjima. On je dodao da influenseri postoje na raznim mrežama poput instagrama, jutjuba, tvitera i slično.

“Oglašivači plaćaju blogerima da informišu o raznim proizvodima”, zaključio je Perazić.

Uroš Bulatović iz Unije mladih preduzenika Crne Gore izjavio je da im je cilj da se mladi ljudi kvalitetno informišu.

Marko Vukašinović iz Odjeljenja za međunarodnu saradnju izjavio je da će se preduzetnici prepoznati u terminima kao što su organizator, innovator i slično, jer to nijesu biznismeni sumnjivog porijekla, već neko ko svoje ideje uspješno realizuje. On je takođe rekao da su mreže poput fejsbuka koji je nastao 2004, tvitera (2006) i instagrama (2010) danas veoma dominantne. Takođe je istakao da je napravljen pomak u telefonskim uređajima koji su više nego dovoljni da obave sve što je potrebno.

“Sposobnost osoba da se adaptiraju na promjene će im pomoći da postignu veliki uticaj na veliki broj ljudi”, zaključio je Vukašinović.

Tijana Kežman istakla je da su influenseri ljudi, a ne reklame, bilborderi i slično. Po njenom mišljenju influenser je osoba koja promoviše svoj stil života, iskrena i autentična osoba i svoja je ličnost.

“Influenseri prenose poruku i imaju neformalan pristup, stvaraju odnose i ulivaju povjerenje”, zaključila je Kežman.

Andrijana Vešović, illustrator/influenser izjavila je da ljudi stalno pitaju odakle joj pare i toliki broj pratilaca. Nakon što je završila fakultet shvatila je da će raditi u butiku i da nešto treba da preduzme. Napravila je svoj portfolio i objavljuje puno svojih crteža. Takođe je objavila 6 samostalnih izložbi na kojima je bilo 400 ljudi. Nakon toga prešla je na grafički dizajn na čemu je radiala 3 godine i na kraju se opet vratila na crtanje. Odlučila je da bude influenser i radi ilustracije iz svog ateljea.