Tokom proteklih dvadeset godina takmičenje Model Young Package daje priliku stotinama dizajnera širom svijeta da prezentiraju svoje originalne ideje. Danas je takmičenje organizovano na međunarodnom nivou i najveće je takmičenje takve vrste u svijetu.
OBLAST:
Dizajn, umjetnost.
OPIS
Mnogi mladi dizajneri koji su pobedili u prošlosti kasnije su postali ugledni profesionalci: istorijski prvi pobednik bio je Jan Čtvrtnik, koji je godinama kasnije radio za NASA, IKEA i Elektrolux. U narednim godinama bilo je i drugih uspešnih učesnika kao što su Ladislav Škoda, glavni dizajner Tescoma ili Jaroslav Jurica, autor nagrađivane stolice 002 za kompaniju TON.
Svake godine se prijavljuje skoro hiljadu dizajnera iz preko 60 zemalja širom svijeta. Model Young Package je međunarodna konkurencija u dizajnu ambalaže. Od svog osnivanja 1996. godine, takmičenje Model mladog paketa postiglo je međunarodni ugled i prepoznatljiv položaj među takmičenjima mladih dizajnera. Svake godine nekoliko stotina učesnika iz cijelog svijeta šalje svoje prijave. Model Ioung Package se fokusira na pakete od papira. Takmičenje je osnovano kako bi se pozvali studenti i kreativni ljudi i izazovilo ih da kreiraju dizajn valovitog i glatkog kartona ili drugih papirnih materijala koji se široko koriste u dizajnu ambalaže. Takmičenje se održava jednom godišnje. Osnivač kompanije Model Obali, češka aparatura međunarodne kompanije Model, vodeći je proizvođač paketa i veoma vjeruje u podržavanje i izazivanje mladih kreativnih talenata. Od 2009. godine, takmičenje organizuje CZECHDESIGN.CZ, organizacija koja promoviše dizajn u praksi ne samo u Češkoj.. Oni se raduju svojim paketima, puni su očekivanja. Trenutak raspakivanja je najizazovniji za dizajnere. Kako klijent može više uživati, kako ih može iznenaditi, donijeti nešto više? Kako oni čine taj kratki trenutak zaista posebnim, dok pakovanje i dalje radi savršeno?
USLOVI
Stručni žiri ocjenjuje umjetnička djela koja moraju biti fizički isporučena kao funkcionalni prototipovi u razmeri 1: 1. Tema konkursa je Unboxing Experience. Pakujte bilo koji od vaših omiljenih proizvoda na kakav način, da će svi željeti da ga podijele na Instagramu. Svi volimo da otvaramo poklone! Unboxing video zapisi postali su veliki hit na Youtubeu poslednjih godina. Međutim, pravom iskustvu u pakovanju prethodi sofisticirani dizajn ambalaže. Svaki paket mora ići daleko od proizvođača, preko e-shopa i usluga isporuke do ruku korisnika. Tokom cijelog putovanja, ambalaža mora da zaštiti proizvod u velikoj mjeri za veliko finale – unboxing.
NAČIN PRIJAVE
Da biste se prijavili, potrebno je da popunite formular za prijavu, klikom na LINK.
ROK ZA PRIJAVU:
20. maj 2019. godine.
Detaljnije: https://young-package.com/en/