mladiinfo

m!M organizovala prezentaciju o poslovnim prilikama

NVO Mladiinfo Montenegro u saradnji sa “Minuta Consulting-om” je organizovala prezentaciju poslovnih prilika u petak 11. 5. 2018. u Omladinskom centru u Podgorici.

 

U uvodnom djelu predstavnica organizacije Mladiinfo Montenegro Hajdana Tadić, govorila je o mogućnostima zaposlenja koje nudi Agencija za karijerno savjetovanje i regrutovanje“Minuta Consulting” u saradnji sa prestižnim kompanijama u Evropi i udaljenim destinacijama na Bliskom Istoku.

Tadić je takođe govorila o dostupnim poslovnim pozicijama u luksuznim hotelima i restoranima, uslovima za prijem i apliciranje, punim paket aranžmanima koje nude poslodavci.
Kako napominje sve dostupne pozicije iziskuju poznavanje određenog jezika na A2, B2 ili na naprednom nivou u zavisnosti od zemlje za koju se aplicira, prethodno radno iskustvo, dobar CV i lično brendiranje.

“Uslovi koji se moraju ispuniti za prijem, poređani su u više koraka koje morate ispuniti: znanje jezika, radno iskustvo, vještine koje vas izdvajaju od ostalih, dobar CV, uspješno obavljen intervju. Sve ovo čini da baš vi budete prvi izbor, a da bi ispunili sve zahtjevane uslove najbolje se obratiti Agenciji “Minuta Konsulting-u”, koja po taksi od 25 eura nudi sveobuhvatan program konsultacija, online kurseva, priprema za intervju, radionice za pisanje CV-a, dostupnost vodiča i prilika pisanih po nasavremenijim standardima”, sugestirala je Tadić.

Bojana Perović, regruterka iz agencije Minuta Consulting kazala je da u agenciji intenzivno rade na ličnom, karijernom brendiranju klijenata, koje je od ključnog značaja jer pomaže individui da definiše ko je on u stvari, koliko je dobar u onome što radi i zbog čega bi trebao biti tražen.

“Neophodno je da pojedinac traga za tom ključnom vještinom u kojoj je najbolji i po njoj se brendirati. Ovakvo brendiranjeje čitav jedan proces koji nosi određeni stepen odgovornosti prema sebi i zahtjeva dobru analizu sopstvene ličnosti, samopercepciju, određivanje prioriteta i nadgradnju postojeće ključne vještine. Dakle, to je proces koji vječno traje i koji iziskuje stalni rad na toj jednoj klučnoj vještini”, naglasila je Perović.

Perović je pričala i o važnosti dobro napisanog CV-a.

“CV se pokazao kao jedan od najvećih problema kada sarađujemo sa aplikantima, jer nije dovoljno temeljan i dobro napisan i nedostaju mu najčešće ključne informacije.

“Aplikant mora shvatiti da je CV njegov brend, vizitkartica i prvi njegov dodir sa poslodavcem i zato se strogo vodi računa o sadržaju CV-a, njegovoj formi, stilu pisanja, dizajnu “, istakla je Perović.

Proces prijavljivanja za posao Perović je predstavila kao jednu krivu liniju po kojoj prvo treba pisati CV, propratno pismo, napraviti linkedin profil, proći intervju, istragu poslodavca o klijentima putem društvenih medija, proći kroz radionice ličnog brendiranje i tek nakon svega toga dobiti posao.
Perović je na kraju navela da oni koji žele raditi na kruzeru, takođe moraju proći detaljnu proceduru.

“Za rad na kruzeru agencija sprovodi ne samo detaljnu provjeru znanja engleskog jezika, procjenu ličnosti nego i kompletnu pripremu za intervju da se ne bi desilo da kandidati budu odbijeni, jer nakon toga nije im dozvoljeno da se prijave sve do isteka perioda od pet godina”, završila je sa tom izjavom Perović.