Iako nam trenutna situacija #covid19 nalaže da radimo od kuće, na zapadu je ova praksa učestala već godinama unazad.
Većina naših sugrađana se vjerovatno po prvi put susrijeće sa obavljanjem posla iz udobnosti sopstvenog doma. Rad od kuće nije ništa manje vrijedan ili manje naporan, od rada u kancelariji. Naprotiv, možda čak i naporniji jer iziskuje veći stepen organizovanosti, koncentracije i snalažljivosti.
Za kvalitetno obavljanje poslovnih obaveza od kuće, biće vam potrebno prvenstveno mirno radno mjesto, dobra i brza internet konekcija, računar ili laptop, a najvažnije od svega treba vam volja za rad.
Mnoge kompanije i freelanceri i u standardnim okolnostima koriste određene alatke u radu koje im pomažu da se lakše organizuju i efikasnije posluju. Evo nekih od njih:
Asana
U pitanju je web i mobilna aplikacija koja je dizajnirana da pomogne timovima da organizuju, prate i upravljaju svojim radom. Asana pojednostavljuje koordinaciju projektima i timskim radom. Putem Asane možete delegirati zadatke drugim članovima tima, baš kao i sebi. Asana je i odličan savremeni podsjetnik koji vam šalje mejlove kao napomene za odrađivanje zadataka.
Slack
Ovo je jednostavna aplikacija koja u sebi sadrži funkcionalnosti elektronske pošte, chat aplikaciju i mogućnost šerovanja dokumenata na vrlo efikasan način. Cjelokupni sadržaj se može pretražiti, uključujući i datoteke, konverzacije i kontakte. Moguća je laka integracija velikog broja aplikacija, poput Google Drive, Trello, Dropbox, Box, Heroku, IBM Bluemix, Crashlytics, GitHub, Runscope i Zendesk.
Zoom
Zoom je namijenjen za video i audio sastanke, konferencije, pregovore, treninge i webinare. Može se koristiti preko mobilnih telefona, kompjutera, laptop računara, tableta i drugih elektronskih uređaja. Putem Zoom-a se mogu dijeliti dokumenti, fotografije, video snimci, ekrani sa učesnicima u komunikaciji i slično.
Google Hangouts
Google Hangouts omogućava razgovore između dvije ili više korisnika. Možete mu pristupiti putem interneta preko web lokacije Gmail ili Google + ili preko mobilnih aplikacija koje su inače dostupne sa Androind i iOS uređaje. Istorija ćaskanja se čuva onlajn i sve datoteke se automatski prenose u privatni Google + album.
Facebook Creator Studio
FCS okuplja sve alate neophodne za efikasno postavljanje, upravljanje, unovčavanje i mjerenje sadržaja na svim vašim FB stranicama i Instagram profilima. Facebook Creator Studio vam omogućava da svoje objave unaprijed zakažete ili pak da ih objavite za datume koji su već prošli.
Google Drive
Google Drive je jako koristan poslovnim ljudima. Google Drive pruža mogućnost skladištenja i sinhronizacije datoteka koji je povezan sa vašim mejl nalogom. Ono omogućava korisnicima da svoje datoteke premijeste na svoje servere, sihronizuju ih i dijele. Svaki korisnik dobija 15 GB besplatnog prostora za skladištenje.
Dropbox
Riječ je o usluzi cloud skladištenja što znači da možete kopirati datoteke u oblak i kasnije im pristupiti. Sličan je Google Drive-u. Dropbox će sačuvati samo one datoteke koje vi odaberete.
Cam Scanner app
Besplatna je aplikacija koju možete skinuti na Play prodavnici. Cam Scanner app omogućava skeniranje dokumenata, uređivanje i čuvanje istih u PDF ili JPG formatu, brisanje stranica, sastavljanje stranica u jedan cjelovit dokument i slično. Jednostavna je za korišćenje i poprilično efikasna.
Ukoliko nista imali priliku da se upoznate sa nekom od alatki, sad je pravo vrijeme da posao od kuće obavljate još efikasnije i produktivnije.
Izvor: http://www.minutadoposla.com/