Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj a koja se organizuje pod generalnim sponzorstvom kompanije m:tel i to po prvi put u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je objavio ime novog govornika konferencije Spark.me 2019 – Džulijus Din (Julius Dein), jedan od najpopularnijih mađioničara na svijetu koji je za samo tri godine uspio da izgradi online publiku od preko 20 miliona pratilaca.
OBLAST:
Marketing, preduzetništvo.
OPIS
Mađioničarski trikovi koje izvodi uz veliku dozu humora i otkrivajući nove svjetske destinacije, su Dina učinili pravom internet senzacijom. Tragajući za dobrim pričama i novom publikom, Din je posjetio više od 20 zemalja i radio sa nekim od najvećih zvijezda svijeta kao što su Drejk, Post Malone i Šon Mendez i mnogi drugi. Na Spark.me konferenciji pričaće o tome na koji način je uspio da probudi interesovanje za mađioničarske trikove među toliko širokom publikom, kao i na koji način su mu društvene mreže i digitalni marketing pomogli u tome.
Organizatori Spark.me su ranije objavili imena sljedećih govornika – u pitanju su Andrew Keen (autor bestselera „Kult amatera – kako Internet ubija kulturu“ i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih komenatora digitalne revolucije na svijetu), Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svijet budućnosti), Peter Shankman (autor pet biznis bestselera, ekspert u oblasti iskustva kupaca i serijski preduzetnik; dnevne novine „The New York Times” su ga opisale kao „rok zvijezdu koja zna apsolutno sve o društvenim medijima”), Brooke Saward (osnivačica i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust, uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona), Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija), Tom Goodwin (potpredsjednik i direktor inovacija u Zenith Media, jednoj od najvećih advertajzing agencija na svijetu), Sam Conniff Allende (višestruko nagrađivani preduzetnik koji je osnovao 10 uspješnih kompanija zasnovanih na principima društvenog preduzetništva i autor bestselera), Brian Fanzo (osnivač kompanije iSocialFanz, u okviru koje je radi na razvoju i implementaciji inovativnih digitalnih strategija za kompanije kao što su Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees i SAP), Lars Silberbauer (potpredsjednik Viacom Digital Studios, odjeljenja Viacoma koje je zaduženo za kreiranje i distribuciju digitalnog sadržaja nekih od globalnih lidera u industriji zabave, kao što su MTV, Nickelodeon i Comedy Central) i Cate Murden (osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja). U narednim danima će biti objavljena imena ostalih govornika.
NAČIN PRIJAVE
Da biste se prijavili, potrebno je da posjetite veb sajt, klikom na LINK.
ROK ZA PRIJAVU:
- maj 2019. godine
Detaljnije: www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/.