Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj a koja se organizuje pod generalnim sponzorstvom kompanije m:tel i to po prvi put u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je objavio ime novog govornika konferencije Spark.me 2019 – Džejson Miler (Jason Miller), direktor brend marketinga za EMEA region u kompaniji Microsoft.
OBLAST:
Marketing, preduzetništvo.
OPIS
Milerova uloga u Microsoftu, pored razvoja brenda kompanije, podrazumijeva i rad na razvoju programa zasnovanih na najnovijim tehnološkim dostignućima kao što je vještačka inteligencija, a koji se mogu koristiti u službi digitalnog marketinga. Prethodno je radio kao direktor marketinga sadržajem i nastupa na društvenim mrežama u okviru LinkedIn Sales and Marketing Solutions – divizije kompanije LinkedIn koja korporativnim korisnicima pruža alate za prodaju i marketing. Miler predaje kao profesor marketing strategije na prestižnom američkom Univerzitetu Berkli i autor je bestselera „Welcome to the Funnel: Proven Tactics to Turn Your Social Media and Content Marketing up to 11“. Brojna profesionalna dostignuća su mu donijela dominaciju u finalu za nagradu najboljeg marketara sadržajem 2018. godine koju dodjeljuje Content Marketing Institute (CMI), lider u pružanju programa edukacije u oblasti marketinga sadržajem.
Organizatori Spark.me su ranije objavili imena sljedećih govornika – Andrew Keen (autor bestselera „Kult amatera – kako Internet ubija kulturu“ i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih komenatora digitalne revolucije na svijetu), Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svijet budućnosti), Peter Shankman (autor pet biznis bestselera, ekspert u oblasti iskustva kupaca i serijski preduzetnik; dnevne novine „The New York Times” su ga opisale kao „rok zvijezdu koja zna apsolutno sve o društvenim medijima”), Brooke Saward (osnivačica i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust, uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona), Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija), Tom Goodwin (potpredsjednik i direktor inovacija u Zenith Media, jednoj od najvećih advertajzing agencija na svijetu), Sam Conniff Allende (višestruko nagrađivani preduzetnik koji je osnovao 10 uspješnih kompanija zasnovanih na principima društvenog preduzetništva i autor bestselera), Brian Fanzo (osnivač kompanije iSocialFanz, u okviru koje je radi na razvoju i implementaciji inovativnih digitalnih strategija za kompanije kao što su Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees i SAP), Lars Silberbauer (potpredsjednik Viacom Digital Studios, odjeljenja Viacoma koje je zaduženo za kreiranje i distribuciju digitalnog sadržaja nekih od globalnih lidera u industriji zabave, kao što su MTV, Nickelodeon i Comedy Central), Cate Murden (osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja) i Julius Dein (jedan od najpopularnijih madžioničara svijeta koji je za samo tri godine uspio da izgradi online publiku od preko 20 miliona pratilaca).
NAČIN PRIJAVE
Da biste se prijavili, potrebno je da posjetite veb sajt, klikom na LINK.
ROK ZA PRIJAVU:
- maj 2019. godine
Detaljnije: www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/.