Brajan Fanzo je novi Spark.me 2019 govornik

Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 25. i 26. maj, i koja se po prvi put organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je objavio ime novog govornika konferencije Spark.me 2019 – Brajan Fanzo (Brian Fanzo). Fanzo je osnivač kompanije iSocialFanz, u okviru koje je radi na razvoju i implementaciji inovativnih digitalnih strategija za kompanije kao što su Dell, EMC, Adobe, IBM, UFC, Applebees i SAP.

OBLAST:

Preduzetništvo, marketing.

OPIS

Fanzo je započeo svoju karijeru u oblasti sajber sigurnosti za Ministarstvo odbrane Sjedinjenih Američkih Država, da bi zatim postao zadužen za prodaju i promociju digitalnih rješenja u brzorastućem tehnološkom startapu. Danas je on prepoznat kao stručnjak za digitalni marketing i međunarodni govornik, koji kroz svoj rad nastoji da inspiriše i nauči biznise kako da se izdvoje iz mase i povežu sa klijentima svih generacija uz pomoć digitalnih kanala. Uz pomoć svoje „misli kao fan“ (#ThinkLikeAFan) filozofije i društvenih mreža baziranih na video sadržaju – Periscope, Snapchat i Facebook Live – Fanzo je pomogao nekim od najvećih kompanija svijeta da ispričaju svoje priče na ličan i upečatljiv način. Fanzo je kao govornik učestvovao na nekim od najvećih svjetskih konferencija, kao što su SXSW, Social Media Marketing World, Consumer Electronics Show, i Mobile World Congress. Fanzo je voditelj dva tehnološka i biznis podkasta – FOMOFanz i SMACtalk.

Organizatori Spark.me su ranije objavili imena sedam ovogodišnja govornika – u pitanju su Andrew Keen (autor bestselera „Kult amatera – kako Internet ubija kulturu“ i jedan od najpoznatijih i najkontroverznijih komenatora digitalne revolucije na svijetu), Anab Jain (TED govornica, dizajnerka, filmska producentkinja, i suosnivačica Superflux, svjetski priznate kompanije koja inovacijama iz oblasti dizajna i tehnologije pokušava da nam približi svijet budućnosti), Peter Shankman (autor pet biznis bestselera, ekspert u oblasti iskustva kupaca i serijski preduzetnik; dnevne novine „The New York Times” su ga opisale kao „rok zvijezdu koja zna apsolutno sve o društvenim medijima”), Brooke Saward (osnivačica i urednica jednog od najpopularnijih blogova o putovanjima na svijetu – World of Wonderlust, uz pomoć kojeg je izgradila publiku koja na online kanalima broji preko 1,2 miliona), Jeremiah Owyang (suosnivač Kaleido Insights i svjetski autoritet za razvoj programa koji pospješuju inovativnost korporacija), Tom Goodwin (potpredsjednik i direktor inovacija u Zenith Media, jednoj od najvećih advertajzing agencija na svijetu) i Cate Murden (osnivačica PUSH, konsultantske kuće čija praksa je utemeljena na istraživanju ljudskog ponašanja). U narednom periodu će biti objavljena imena ostalih govornika.

NAČIN PRIJAVE

Da biste se prijavili, potrebno je da posjetite veb sajt, klikom na LINK.

ROK ZA PRIJAVU:

20. maj 2019. godine

Detaljnije: www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/.