U vrijeme korone, kada je fizička distanca postala obaveza, aplikacija Zoom doživljava slavu. Postaje jedna od najznačajnih aplikacija za sastanke, konferencijske pozive, držanje predavanja i još mnogo toga. Download je besplatan, a aplikacija jednostavna za korišćenje i na mobilnom telefonu i na računaru.
Sigurno ste pročitali osnovno uputstvo kako se koristi Zoom, a da li znate koje opcije na Zoom-u mogu Vam ubrzati rad?
Povežite Google Calendar sa Vašim Zoom nalogom
Da biste pratili sve Vaše sastanke i držali svoj raspored na jednom mjestu, povežite Zoom i Google Calendar. Možete ih povezati tako što ćete se ulogovati u svoj Google Calendar, otići u Settings i odabrati Gett adds. U pop-up tabu potražite opciju Zoom for GSuite i potvrdite instaliranje aplikacije. Možete kreirati event u svom kalendaru i odabrati Zoom kao opciju za pozive. Automatski će se generisati ID i password za Vaš poziv koji jednostavno možete kopirati.
Povežite Zoom sa Slack-om
Zoom i Slack su aplikacije koje koristi najveći broj zaposlenih i zato je odlična opcija da ih povežete. Na taj način možete direktno sa Slack-a ući na sastanak na Zoom-u. Neophodno je da budete preko istog mejla ulogovani i na Zoom i na Slack. Nakon što uđete u Zoom, u Zoom Marektplace-u pronađite Slack aplikaciju i instalirajte je. U Settings-u pronađite još korisnih opcija.
Olakšajte sebi koristeći opcije iz General Settings
U General Settings Vašeg Zoom naloga imate puno opcija sa kojima možete da se igrate. Na primjer, možete podesiti podsjetnike za buduće sastanke, kao i da uključite opciju da drugi sagovornici budu obaviješteni kada Vi uđete na meeting.
Opcija za brzo dodavanje učesnika
Ako ste već na sastanku, novog učesnika možete brzo dodati pomoću skraćenice Alt+I. Ovo otvara novi tab u kome možete kopirati invite i lozinku ili poslati mejl.
Snimajte sastanke
Nekada je dobro da imate sačuvan sastanak ili predavanje. Snimanje možete lako započeti ili prekinuti uz Alt+R ili Cmd+Shift+R. Ako želite da pauzirate snimanje, koristite Alt+P ili Cmd+Shift+P.
Podijelite ekran i tablu
Brzi način da podijelite svoj ekran i dokumenta je da koristite skraćenicu Alt+S ili Cmd+Shift+S. Možete dijeliti cio ekran, dio ekrana, da dozvolite da neko upravlja ekranom, kao i da direktno dijelite dokumenta sa Google Drive-a.
Isključite mikrofon i video
Iako bi trebalo da se podrazumijeva da dok jedan učesnik govori ostali isključe mikrofon, nekada to nije tako jednostavno. Da biste izbjegli neželjena ometanja, kao domaćin možete da isključite mikrofon svim učesnicima. To možete uraditi tako što ćete otići na opciju na Manage Participants i odaberite Mute All. Skraćenice za brzo isključivanje audio opcije je Alt+A ili Cmd+Shift+A, a za isključivanje videa Alt+V ili Cmd+Shift+V.
Promijenite pozadinu
Jedna od najzanimljivijih opcija Zoom aplikacije je mogućnost da kao pozadinu postavite sliku ili video. To može biti praktično za one koji imaju video pozive dok rade od kuće. Takođe, mnogi koriste ovu opciju da pokažu svoju kreativnost. U Settings-u nađite opciju Virtual Backround i dodajte fotografije koje želite. Možete koristiti svoje slike ili one preporučene iz aplikacije.
Crtajte i ostavljajte bilješke po ekranu – virtualno
Zoom aplikacija ima odličnu opciju koja omogućava svim učesnicima da ostavljaju bilješke, istaknu neki tekst ili crtaju po ekranu. Da biste to uradili, pronađite opciju View Option pri vrhu Zoom prozora, a zatim odaberite Annotate. Pojaviće se spisak alata koji možete koristiti, a Vi odaberite onaj koji najviše odgovara Vašim potrebama.
Zoom je pogodan za sastanke, za nastavnike koje preko njega drže predavanja, za kreativne radionice, ali i za virtualne pauze za kafu. Fizička distanca nije i socijalna distanca, tako da nam aplikacije poput Zoom-a pomažu da svi funkcionišemo, učimo i radimo zajedno.
IZVOR: Portal Mladi.