25 organizacija i 150 učesnika iz 22 zemlje će se okupiti u Budvi, Crna Gora na Digital Influencers Action Forum. Forum će se održati 17. i 18. juna 2019. godine u hotelu “Splendid” u gradu Budva, sa početkom u 12 časova.
OBLAST:
Preduzetništvo, marketing, influenseri.
OPIS
Na ovom dvodnevnom događaju, digitalni marketing mejkeri, influenseri, analisti, preduzetnici, novinari i drugi profesionalici če imati priliku da vide digitalne kampanje sa socijalnim uticajem na komprehensivan način.
Prvi dan će biti 15 razgovora o raznim temama, kao što su identifikacija i angažovanje influensera, pojačavanje dosega, reputacija influensera i ličnih brendova, praćenje uticaja kampanja i ključnih metrika, lažni influenseri i negativni uticaji, dopiranje do publike na potpuno nov način.
Drugi dan će imati interaktivne radionice, nekonferencije, mini-sajam inicijativa i projekata medijske pismenosti i mini-hackathon kada će učesnicima biti ponuđeno da razviju koncepte kampanja koje uključuju digitalne influensere. Teme radionica će se baviti četirima temama: 1) izgradnja povjerenja između medija, vlada i digitalnih influensera; 2) upravljanje influenserima; 3) Kampanje za djecu i mlade; 4) Uticaji u suprotstavljanju dezinformacijama.
Konferencija će publici pružiti priliku da ukratko predstavi, u vezi sa dvije široke teme: 1) marketing digitalnih influensera za poslovanje; 2) Kampanje uticaja za neprofitne organizacije. Na mini-hackathon-u učesnici će imati na raspolaganju sat vremena da osmisle koncept o tome kako izgraditi kampanju koja uključuje digitalne influensere na određenu temu: 1) kritičko razmišljanje 2) uključivanje i zajednički rad 3) socijalno preduzetništvo.
Zainteresovane organizacije i inicijative moći će da prezentuju svoje kampanje u posebno dizajniranim štandovima, povećavajući nivo interaktivnosti i kreativne sinergije.
Pored različitih oblika diskusije, Digital Communication Netvork planira da objavi svoje ažurirano istraživanje “Mapping Digital Influencers 2019” koje pokriva 27 zemalja Evrope i Azije.
Glavni govornici su:
• Adam Harrell, NEBO Agency, USA
• Nazli Ozgur, influencer (230K+ followers), Turkey
• Emma Lacey-Bordeaux, CNN, USA
• Kamile Kaselyte, Co-Founder of KIKOINNE, Belgium
• Josh Druding, Director of Social Strategy | Epic Signal, USA
• Suveer Bajaj, Co-founder, FoxyMoron, India
• Bektour Iskender, Kloop, Kyrgyzstan
• Andjela Todorovic, Machine Learning Engineer at Createsi GmbH, Serbia
• Zain Velji, Partner + VP Strategy Northweather, Canada
• Irakli Porchkhidze, Vice President at Georgian Institute for Strategic Studies (GISS), Georgia
• Katarina Klingova, GLOBSEC, Slovakia
• Raluca Radu, Digital Marketing Strategist for #eCommerce, Romania
• Nikolai Taylor, Podcaster on @ChocolatePains, Founder & CEO of Viral Spark, USA
• Žiga Vrtačič, General Manager , Danes je Nov Dan, Ljubljana, Slovenia
• Veronica Bielik, Spotlight Agency, Poland
• Iliada Evangelia Kothra, Founder of living-postcards, Business Consultant, Greece
Forum je sponzorisan od strane US Department of State Office of Citizen Exchanges i koordiniran od strane Digital Communication Network, međunarodne asocijacije, koja povezuje globalne uticajne i komunikatore digitalnog doba i World Learning, globalne nevladine organizacije koje osnažuju ljude i jačaju institucije.
USLOVI
Nema posebno naznačenih uslova.
NAČIN PRIJAVE
Prijava za ovu konferenciju nije potrebna, ulaz je besplatan.
ROK ZA PRIJAVU:
U toku.
Detaljnije: https://www.facebook.com/events/1550496911752571/