U današnje vrijeme mediji jure novac koji nije lako steći, kao nekada, putem oglašavanja već se to radi putem banera i drugih biznis modela, saopšteno je na tribini pod nazivom „Onlajn mediji, komentari građaba u njima i kako se nediji upravljaju tim sadržajem“ koju je organizovao Institut za medije Crne Gore. Tribina je održana u prostorijama EU Info centra, a prisustvovala joj je predstavnica nevladine organizacije Mladiinfo Montenegro.
Na samom početku tribine prisutnima su predstavljeni rezultati istraživanja koje je sproveo Institut za medije a koje je predstavila Milica Bogdanović. U okviru istraživanja upoređivani su medijski i onlajn portali Slovenije, Srbije i Velike Britanije sa stanjem u našoj državi.
„ Institut za medije Crne Gore proveo je malo istraživanje o internim pravilima i upravljanju online komentarima u medijima u Crnoj Gori, te o praksama u drugim državama, koje je proveo Institut za medije.
Temu su kandidovale kolege iz crnogorskih medija, a nametnuo je trenutak regulisanja onlajn medija kroz novi Zakon o medijima, čija je izrada u toku”, saoptila je na tribini predstavnica instituta.
Nakon predstavljanja samog istraživanja uslijedila je debata o tome šta su komentari, kako mediji treba da uređuju taj sadržaj kao i o medelima na koji se komentari mogu uređivati. Na debati su učestvovali: Krist Eliot- direktor Mreže za etičko novinarstvo u Londonu i nekadašnji urednik Gardijana i ombducman za čitaoce tog lista, Katarina Jakobič- odgovornom urednicom portala Javnog servisa Slovenije, Nevenom Krivokapić- medijska pravnica u Share fondaciji i članica Savjeta za štampu Srbije, Olja Bulatović- glavna i odgovorna urednica portal Radio- televizije Crne Gore.